3 berichten · 115 keer bekeken
31 augustus 2026 om 11:14

Na de berichten in de media van de FIOD inval heeft niemand meer hoop op het terugzien van z’n inleg, neem ik aan? Het doek zal binnenkort wel vallen over Windsharefund en dan moeten we de krachten bundelen in een massaclaim! Hoe gaat zo iets??
( gelukkig nooit eerder aan de hand gehad!)

31 augustus 2026 om 13:37

Je bent effectief niet de enige gedupeerde. Krachten bundelen lijkt me dan ook aan de orde, maar iemand met kennis van zaken dient het voortouw te nemen en er zijn natuurlijk kosten aan verbonden. Zelf acht ik mij hiervoor niet bekwaam genoeg in de materie. Hoe dan ook , veel hoop heb ik niet maar we kunnen er wel voor zorgen dat deze oplichters niet kunnen herbeginnen en hopelijk enige tijd achter de tralies vertoeven .
Ik kan enkel aanraden zo snel mogelijk een ingebrekestelling aangetekend te versturen naar het adres van WINDSHARE en na de gebruikelijke 14 dagen een klacht in te dienen bij Justitie.

4 september 2026 om 19:26

Ik ga morgen het juridisch loket bellen, om te informeren wat gezamenlijke stappen zouden kunnen zijn. Dank voor het advies Eddy, ik ga morgen ook direct een ingebrekestelling aangetekend versturen. Ik kreeg nog het advies van Gemini om aanvullend op de aangetekende brief ook de ingebrekestelling per email te versturen naar alle bekende e-mailadressen van de fondsen, met de optie 'leesbevestiging' ingeschakeld. Het meldt ook: Omdat niemand de telefoon opneemt en het kantoor mogelijk gesloten is door het FIOD-onderzoek, is het verzenden via de normale post riskant. Succes iedereen met deze ellende en hopelijk hebben we snel informatie over hoe we onze krachten hierin kunnen bundelen.

Log in om te reageren op dit onderwerp.

Reacties zijn van bezoekers zelf en vormen geen beleggingsadvies. Zie de disclaimer.